Pravidla poskytovaní služeb spánkového poradce Ing. Lucie Horešovské Chrástecké, MBA
Zákazník souhlasem s těmito pravidly poskytování služeb spánkového poradenství souhlasí s níže uvedenými pravidly jejich poskytování a bere na vědomí níže uvedené informace související s poskytováním služeb poradkyní.
Poskytované služby:
- Poskytované služby poradcem nejsou zdravotními službami. Přestože je kvalitní spánek důležitý k dobrému zdravotnímu stavu, pokud klient sleduje poskytnutím služeb zlepšení nebo zachování zdravotnímu stavu, je nezbytné se obrátit na pediatra.
- Zvláštní povaha předmětu poskytovaných služeb poradcem má za následek, že i přestože poradce poskytne služby v souladu s postupy, které odpovídají nejvyššímu dosaženému vědeckému poznání, nemusí být dosaženo požadovaného výsledku klientem. Výsledek poskytovaných služeb je totiž závislý na faktorech neovlivnitelných poradcem, např. vliv prostředí na klienta, zdravotní stav klienta, dodržování doporučení poradce klientem, dosavadní životní styl klienta, pravdivost poskytnutých informací klientem.
Pravidla poskytování služeb:
- Při uzavření smlouvy jsou použity komunikační prostředky na dálku. Náklady vzniklé klientovi při jejich použití (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí klient sám.
- Klient je povinen v maximální možné míře spolupracovat s poradcem především na úrovni pravdivého předávání informací a dodržování doporučení poradce.
- V případě, že klient objedná u poradce službu spánkového plánu, sestaví poradce individuální doporučení pro klienta a to mu předá nejpozději do 14 dnů od okamžiku, kdy byly současně splněny následující podmínky:
- byla uhrazena cena příslušné služby;
- klientem byl předán vyplněný vstupní spánkový dotazník
- V případě, že klient objedná u poradce službu konzultace, přednášky, nebo školení bude tato služba poskytnuta po uhrazení ceny příslušné služby v termínu dohodnutém poradcem s klientem.
- Možnost konzultací u služeb Spánkový plán je poradcem poskytována od okamžiku, kdy poradce klientovi sdělí doporučení individuálního spánkového plánu telefonicky či online.
- Služba bude poradcem poskytnuta před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy podle ustanovení § 1829 občanského zákoníku, v důsledku čehož klient nemůže odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. V případě, že klient vznese výhradu k tomuto ustanovení pravidel, klient bere na vědomí, že objednaná služba bude poskytnuta poradcem až po uplynutí této lhůty k odstoupení od uzavřené smlouvy.
- V případě, že klient neposkytuje poradci nezbytnou součinnost k řádnému poskytnutí služeb, je poradce oprávněn smlouvu mezi klientem a poradcem vypovědět bez výpovědní doby, přičemž v případě této výpovědi se vypořádání závazku mezi poradcem a klientem řídí odstavcem 4 níže uvedených platebních podmínek.
- V případě, že se klient nedostaví v jím objednaném přesně určeném termínu služeb poradce k individuální konzultaci a zároveň se včas alespoň 2 pracovní dny před plánovaným termínem individuální konzultace neomluví poradci, má se za to, že služba byla poradcem poskytnuta, přičemž se užije odstavec 4 níže uvedených platebních podmínek.
Platební podmínky:
- Cenu služeb je možné hradit bezhotovostně na platební účet č. 1147912041/3030.
- Poskytovatel není oprávněn poskytnout své služby do doby uhrazení ceny poskytované služby. Není-li cena služby uhrazena ani do 14 dní ode dne učinění objednávky, je poradce oprávněn od uzavřené smlouvy s klientem odstoupit.
- V případě neposkytnutí součinnosti ze strany klienta (např. nedostavení se na konzultace, nekomunikování ze strany klienta nebo nedodržování pravidel poskytování služeb), nemá klient nárok na vrácení žádné části ceny služeb.
Práva z vadného plnění:
- Klient je oprávněn uplatňovat práva z vadného plnění poradce (uplatnění práv z vadného plnění dále jen „reklamace“). Reklamace se může týkat obsahu služeb, způsobu jejich poskytování i postupu poradce. Reklamace musí obsahovat identifikaci vady a právo z vadného plnění níže uvedené, které klient uplatňuje.
- Reklamace musí být podána buď písemně, nebo prostřednictvím elektronických komunikačních prostředků na dálku.
- Při vadném poskytnutí služby má klient právo požadovat opravu nebo doplnění služby nebo přiměřenou slevu ze sjednané ceny služby. Nelze-li vadu odstranit, má klient právo požadovat náhradní plnění nebo od smlouvy odstoupit.
- Reklamaci je nutno učinit bez zbytečného odkladu poté, kdy vada byla zjištěna. Poradce je povinen vyřídit reklamaci do 30 dnů od přijetí reklamace.
- O vyřízení reklamace poradce bez zbytečného odkladu vyrozumí klienta.
Ochrana osobních údajů:
- Poradce prohlašuje, že poskytnutí osobních údajů je povinností klienta jakožto subjektu údajů za účelem plnění smlouvy ze strany klienta i poradce.
- Příjemcem osobních údajů podle smlouvy mohou být pouze orgány veřejné moci, právní zástupce poradce, poskytovatel IT řešení poradce, účetní, auditor, daňový poradce nebo další obdobný konzultant.
- Osobní údaje jsou zpracovávány poradcem po dobu platnosti smlouvy a po jejím skončení s nimi bude naloženo dle platné právní úpravy, zejm. zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a obecného nařízení o ochraně osobních údajů.
- Klient prohlašuje, že byl poučen o níže uvedených právech subjektů údajů a že obsah těchto práv pochopil:
- Právo na přístup: Právo požádat o poskytnutí informace o zpracování osobních údajů, kdy je správce povinen bez zbytečného odkladu tuto informaci poskytnout subjektu údajů a zároveň oprávněn po subjektu údajů požadovat úhradu nákladů za poskytnutí informace.
- Právo na opravu/doplnění: Právo požádat, aby správce bez zbytečného odkladu opravil na žádost subjektu údajů nepřesné osobní údaje, které se ho týkají. Neúplné osobní údaje má subjekt údajů právo kdykoli doplnit.
- Právo na výmaz: Právo požádat správce o výmaz subjektem údajů poskytnutých osobních údajů za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy.
- Právo požadovat omezení zpracování: Právo požadovat, aby správce v určitých případech omezil zpracovávání osobních údajů subjektu údajů.
- Právo vznést námitku: Právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů správcem, pokud je zpracování osobních údajů založeno na oprávněných zájmech správce, třetí osoby nebo je nezbytné pro plnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo v rámci výkonu veřejné moci.
- Právo na přenositelnost: Právo obdržet ve strukturované formě poskytnuté osobní údaje, a to v běžném strojově čitelném formátu. Tyto údaje může subjekt údajů předat jinému správci nebo přímo požádat, aby si správci tyto údaje předali mezi sebou.
- Právo odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů: Právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů se neuplatní, neboť osobní údaje subjektu údajů jsou zpracovávány z důvodu plnění smlouvy uzavřené se subjektem údajů, nikoli na základě jeho souhlasu se zpracováním.
- Právo na oznámení o porušení zabezpečení osobních údajů: Právo být informován o porušení zabezpečení a možném neoprávněném přístupu k osobním údajům.
- Právo na vysvětlení: Právo požádat správce o vysvětlení, pakliže subjekt údajů zjistí nebo se domnívá, že správce provádí zpracování jím poskytnutých osobních údajů
v rozporu s ochranou jeho soukromého a osobního života nebo v rozporu s obecně závaznými právními předpisy.
- Klient je povinen výše přiznaná práva týkající se ochrany osobních údajů vykonávat způsobem stanoveným zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a obecným nařízením
o ochraně osobních údajů a dalšími obecně závaznými právními předpisy. - V případě, že bude klient jakkoli nespokojen se zpracováním svých osobních údajů prováděném poradcem, může klient podat stížnost přímo poradci, nebo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.
- Více informací o právech subjektu údajů je k dispozici na internetových stránkách Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/6-prava-subjektu-udaj/d-27276).
Závěrečná ustanovení:
- Poradce je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona
č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. - V případě sporu mezi klientem spotřebitelem a poradcem může klient spotřebitel využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může klient spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz), a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.
- Smlouva mezi klientem a poradcem se řídí českým právním řádem, především občanským zákoníkem.
V Praze dne 1.2.2022
Ing. Lucie Horešovská Chrástecká, MBA
Rajhradská 27
Praha 19300
IČ: 09477241 Nejsem plátce DPH
Úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Úřad městské části Praha 20